Kołobrzeski magistrat przypomina o konieczności wymiany lub przedłużenia terminu ważności Kołobrzeskich Kart Mieszkańca.
Zgodnie regulaminem programu karty wydawane są wyłącznie na dwa lata. Dla osób niezameldowanych, ale posiadających kartę – po okazaniu rozliczonego podatku dochodowego (PIT) ze wskazaniem kołobrzeskiego adresu zamieszkania – na rok.Wszystkie karty wydane przed 2021 rokiem tracą ważność 30 czerwca i powinny zostać przedłużone oraz mieć zmienioną fotografię.W tym celu należy przyjść do Urzędu Miasta Kołobrzeg, do pokoju nr 5, w godzinach urzędowania lub zrobić to przez Internet.
Przypominamy. Posiadanie Kołobrzeskiej Karty Mieszkańca jest wyjątkowo opłacalne. Dzięki niej możemy korzystać z miejskich programów profilaktyki zdrowotnej i mniej zapłacimy za parkowanie w strefach płatnego parkowania. Ale nie tylko. Karta pozwala nam również na uzyskanie zniżek w restauracjach, hotelach, pizzeriach, centrach ogrodniczych i wielu innych miejscach.