Pierwszy odcinek reality show z Kołobrzegu z wielką oglądalnością [WIDEO]

Za nami premiera pierwszego odcinka czwartego sezonu programu Sabotażysta, jednego z najpopularniejszych reality show na polskim YouTube, realizowanego tego lata w Kołobrzegu.
Biorą w nim udział udział influencerzy, twórcy internetowi oraz popularni artyści. Tym razem w obsadzie nie zabrakło też znanego piłkarza, mającego na koncie 15 występów w reprezentacji Polski Tymoteusza Puchacza. Poza nim wśród uczestników znalazł się m.in. raper Kizo, aktor Sebastian Fabijański i wielu twórców intermetowych popularnych wśród młodzieży, jak Natsu, Tromba, HiHania czy Murcix. Za całość odpowiada jedna z największych postaci polskiego internetu, ReZi, czyli Remigiusz Wierzgoń.
Cały odcinek można obejrzeć poniżej, natomiast my chcielibyśmy krótko przedstawić, co zobaczyli widzowie w kontekście naszego miasta, które stanie się główna scenerią całego programu. Pierwsze zadanie do realizacji zostało wyznaczone oczywiście na morzu. W programie widzimy ujęcia z kołobrzeskiego portu, a następnie większość scen rozgrywa się na pokładzie jednej z kołobrzeskich jednostek pływających. Prowadzący przedstawia również Kołobrzeg jako „jedno z najpiękniejszych polskich miast”, a na ekranie wówczas prezentowane są ujęcia z drona prezentujące uroki Kołobrzegu. Wiemy już także, że zadania realizowane przez uczestników będą także w okolicznych miejscowościach. Mają oni za zadanie wykonywać wyznaczone misje, a jednocześnie tropić osobę, która utrudnia grupie sukces, czyli tytułowego Sabotażystę. Łącznie na cały sezon Sabotażysty złoży się 8 odcinków emitowanych co trzy dni. Finał zaplanowano na 23 października, a po nim opublikowane zostaną jeszcze materiały bonusowe.
Choć wiemy, że na wielu spośród naszych czytelników gwiazdy programu nie robią wielkiego wrażenia, to w obecnych czasach cały format w połączeniu właśnie z jego obsadą potrafi wygenerować wielką oglądalność.  Przez pierwsze 18 godzin od emisji program zobaczyły ponad 724 tysiące widzów. To z kolei może przełożyć się na promocję Kołobrzegu wśród najmłodszego pokolenia stanowiącego wielkie grono widzów Sabotażysty. Odcinki z poprzednich edycji zyskiwały milionową widownię.

 

Komentarze