Ile może kosztować sprzątanie w urzędzie?

Trzy firmy przedstawiły swoje oferty na świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta.

Chodzi nie tylko o pomieszczenia w głównym gmachu urzędu, ale również o siedzibę Straży Miejskiej, część ratusza, salę gimnastyczną przy Ratuszowej 13.

Wśród złożonych ofert najwyższą kwotę, bo ponad 120 tysięcy złotych oczekiwała firma z Koszalina. Blisko Druga oferta wynosiła blisko 69 tysięcy. Najmniej za usługę oczekuje firma z Kołobrzegu, która swoją pracę wyceniła na 58 tysięcy i to wybór tej oferty zarekomendowali urzędnicy prezydent Annie Mieczkowskiej. Miesięcznie daje to sumę nieco ponad 4800 zł.

Zakres usługi obejmuje codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i ciągów komunikacyjnych w tym mycie i zamiatanie podłóg, wycieranie kurzu, czy uzupełnianie materiałów w toaletach. 4 razy w roku firma musi także umyć okna, a w zakres jej obowiązków wchodzi też mycie drzwi czy kaloryferów.

Łączna powierzchnia obiektów, w których należy utrzymać czystość wynosi ponad 622 metry kwadratowe.

Komentarze