Jeden symboli Kołobrzegu i najpopularniejszych atrakcji turystycznych, czyli molo spacerowe – potwierdzają to dane statystyczne z tegorocznego sezonu letniego.
613 tysięcy 844 – dokładnie tyle wejść w godzinach funkcjonowanie kołowrotków odnotowano w tym sezonie na kołobrzeskim molo. Ze statystyk opublikowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji wynika, że popularność tej atrakcji, a tym samym zyski MOSiR-u idą z każdym rokiem w górę. W stosunku do ubiegłego roku molo odwiedziło 83 tysiące osób więcej. Statystyki objęły okres od 26 kwietnia do 20 października. W tym czasie nie tylko sprzedawano bilety, ale również „odbijano” na bramkach wejściówki darmowe dla osób posiadających Kołobrzeską Kartę Mieszkańca i płacących opłatę uzdrowiskową. W omawianym okresie sprzedano 211 tysięcy 622 biletów normalnych. Najczęstszymi gośćmi na molo były osoby z darmowym biletem wynikającym z opłaty uzdrowiskowej. To łącznie ponad 305 tysięcy wejść. 13 tysięcy 612 to z kolei liczba wizyt na molo przy wykorzystaniu karty mieszkańca. Do kasy MOSiR-u ze sprzedaży biletów wpadło 1,47 mln zł, czyli o 200 tysięcy więcej niż przed rokiem.
Obecnie molo jest już darmowe, a bilety powrócą tuż przed majówką 2025.