Należący do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej prom Mazovia zakończył swój planowy postój, podczas którego przeprowadzono szereg prac remontowych i konserwacyjnych.
Wymieniono powłoki malarskie na pokładzie 7 (samochodowym) oraz w części pokładu 10. Dokonano także napraw malarskich prawej burty jednostki. W części maszynowej statku dokonano remontu silnika elektrycznego steru strumieniowego. Pracom remontowym poddano również 2 pompy wody morskiej i słodkiej, a także 3 wymienniki ciepła. Dokonano także ich czyszczenia i przeprowadzono próbę szczelności. Wymieniono rurociągi w systemach: przeciwpożarowym, wody chłodzącej, sanitarnym, ściekowym, hydraulicznym. Przeprowadzono remont okładzin hamulców wind kotwicznych oraz dziobowej windy cumowniczej – dokonano przeglądu silnika hydraulicznego. Wymieniono w niej łożyska i uszczelnienia. Przywrócono do eksploatacji górną rampę rufową na pokładzie 5. Przeprowadzono przegląd głównej i awaryjnej rozdzielnicy elektrycznej. Jednostka wróciła do eksploatacji na trasie Świnoujście-Ystad.