Stworzyli aplikację, by pomóc branży gastronomicznej

Darmowa aplikacja do zamawiania jedzenia – to pomysł na ratowanie lokalnej gastronomii.  HelpEat to całkowicie nowy projekt na polskim rynku aplikacji mobilnych. Dzięki niej można poznać aktualną ofertę czynnych restauracji w czasie ograniczeń działania branży gastronomicznej spowodowanych pandemią Covid-19.

Nałożone obostrzenia sprawiły, że nikt z nas nie może obecnie zjeść posiłku w swoim ulubionym lokalu. Każdy może natomiast wspierać przedsiębiorców i zamówić jedzenie na dowóz lub na wynos. – Pomyśleliśmy, że taka aplikacja mogłaby pomóc ludziom trafić w dostępne miejsca. Aplikacja powstała w jeden weekend. Po ogłoszeniu w piątek przez premiera informacji o ograniczeniu funkcjonowania lokali gastronomicznych postanowiliśmy coś zrobić, pomóc tak jak umiemy. Tak powstała bezpłatna aplikacja HelpEat – mówi Katarzyna Maślanka, współautorka HelpEat.

Aplikacja z powodzeniem działa w Trójmieście, wkrótce ruszy także w Poznaniu, Krakowie i Warszawie, ale jej autorzy pochodzą z Kołobrzegu, więc chcą, by do akcji włączyli się nasi lokalni restauratorzy, a następnie klienci. Co istotne, każdy z restauratorów może zupełnie za darmo dodać ofertę swojego lokalu i przyciągnąć klientów w tym trudnym okresie. Samych klientów pobranie HelpEat także nic nie kosztuje.

Lokalnie przedsiębiorcy już mogą zgłaszać się do twórców HelpEat, by stworzyć jak największą bazę kołobrzeskiej gastronomii.

Aplikację można ściągnąć z App Store i Google Play. Korzystanie z niej jest dziecinnie proste.

Komentarze