Zmiany w obsłudze klientów

Od 11 lipca br. we wszystkich placówkach ZUS obsługa klientów w poniedziałki będzie w godz. 8.00–17.00.

W pozostałe dni tygodnia, czyli od wtorku do piątku placówki ZUS obsługują klientów w godz. 8.00–15.00.

W ZUS można też załatwić swoje sprawy bez wychodzenia z domu:

  • podczas e-wizyty,
  • przez za Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
  • telefonicznie – pod numerami:

Ø  22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS – w dni robocze (pn.–pt.) w godz. 7.00–18.00,

Ø  22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godzi. 7.00–20.00,

Ø  22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy – w dni robocze (pn.-pt.) w godzin. 8.00–18.00.

Komentarze